Wednesday, September 19, 2007

Curry Puff Girl

When I got my tennis racquet years back, I thought, "Good. I'd pick up tennis and be the next Maria Sharapova" but unfortunately, I haven't been able to even scream like her. When the forum guys were arranging to play tennis, I took out my "brand new" racquet and looked at it with adoration. Painted in nice electric blue and cold white tone, it's a beauty. Then I found my hands covered in black dirty rubber crumbling off the handle. Goodness, it's been too long since I've given it any love.

All packed up and picked up by "Lennon". After we got "Winnercafe" and her friend in the backseat, it suddenly hit me that I left my shoes in the office. I only had my slip ons which explains why I'm suffering from a bunch of blisters now. All in all, it was great fun. The guys said I've got ball sense. Yippee. Always a good thing.

"Como" bought me some curry puffs but no one else ate it. There were 10 of them and I had to finish them all. I had 8 of them and 2 went to my brother "The Germ". You wouldn't believe how bloated I was and probably will be avoiding curry puff for the rest of the month. But "Como" was really sweet though. Thanks buddy!

Feeling like: Walking on a dark and cold one way street...

夜黑夜寂寞的夜里
气生气对自己生气
软弱的电话又打给你
想听你那边的空气
有什麽精采的话题
你还是温柔给我婉转的距离
我的声音在笑泪在飙电话那头的你可知道
世界若是那麽大为何我要忘你无处逃
我的声音在笑泪在飙电话那头的你可知道
世界若是那麽小为何我的真心你听不到
会很会伪装我自己
你不该背我的秘密
沉重都给我微笑给你
奔狂奔空旷的感情
走暴走暴走的伤心
透明的叹息最后还是我的秘密
我的声音在笑泪在飙电话那头的你可知道
世界若是那麽大为何我要忘你无处逃
我的声音在笑泪在飙电话那头的你可知道
世界若是那麽小为何我的真心你听不到
听不到听不到我的执着扑通扑通一直在跳
直到你有一天能够明了我做得到我做得到
我的声音在笑泪在飙电话那头的你可知道
世界若是那麽大为何我要忘你无处逃
我的声音在笑泪在飙电话那头的你可知道
世界若是那麽小为何我的真心你听不到

No comments: